Επιμορφωτική Δράση: «Μικρά Οχήματα, Μεγάλη Ευθύνη»-Επενδύοντας στην οδική παιδεία των μαθητών/τριών

Το σχολείο μας, με γνώμονα την ασφάλεια και την ορθή οδική συμπεριφορά των μαθητών μας, διοργάνωσε μια ιδιαίτερα σημαντική επιμορφωτική δράση για τους μαθητές της Β’ και Γ’ Γυμνασίου.

Σε μια εποχή όπου τα μέσα μικροκινητικότητας (όπως τα ηλεκτρικά πατίνια και τα ποδήλατα) κερδίζουν έδαφος στην καθημερινότητα των νέων, η ενημέρωση γύρω από τους κινδύνους και τους κανόνες είναι απαραίτητη.

Συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς»

Η δράση, διάρκειας δύο ωρών, πραγματοποιήθηκε από εκπρόσωπο του έγκριτου Ινστιτούτου «Πάνος Μυλωνάς», το οποίο πρωτοστατεί εδώ και χρόνια στην καλλιέργεια οδικής παιδείας στη χώρα μας.

Κεντρική εισηγήτρια ήταν η επιμορφώτρια κ. Γκαμπούρη Αφροδίτη, η οποία με αμεσότητα και παραστατικότητα παρουσίασε το πρόγραμμα με τίτλο:

«Μικρά Οχήματα, Μεγάλη Ευθύνη»

Θεματικές Ενότητες της Ενημέρωσης

Κατά τη διάρκεια του δίωρου, οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για:

  • Τον σωστό τρόπο χρήσης των ηλεκτρικών πατινιών (e-scooters) και των ποδηλάτων.
  • Τη σημασία της χρήσης κράνους και προστατευτικού εξοπλισμού.
  • Την κατανόηση των οδικών κινδύνων και την τήρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
  • Την υπευθυνότητα που πρέπει να δείχνουμε, όχι μόνο για τη δική μας προστασία, αλλά και για την ασφάλεια των γύρω μας.

Στόχος της Δράσης

Στόχος μας είναι οι μαθητές να αντιληφθούν ότι η ελευθερία που προσφέρει ένα μικρό όχημα συνοδεύεται πάντα από την ευθύνη του οδηγού. Η γνώση είναι το πρώτο βήμα για την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων και την οικοδόμηση μιας κουλτούρας σεβασμού στον δρόμο.

Ευχαριστούμε θερμά το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» και την κ. Γκαμπούρη για την εξαιρετική παρουσίαση και την πολύτιμη συνεισφορά τους στην εκπαίδευση των παιδιών μας.

Read more

Μια Ανοιξιάτικη Περιήγηση στην Ιστορία και τη Φύση: Η Εκδρομή του Σχολείου μας σε Πύλο και Κυπαρισσία

Στις 21 Απριλίου 2026, το Γυμνάσιο Λάππα πραγματοποίησε μια υπέροχη ημερήσια εκδρομή. Οι μαθητές/τριες όλων των τάξεων  του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν  μια   υπέροχη διαδρομή μέσα στη ανοιξιάτικη φύση, επισκεπτόμενοι την Πύλο και την Κυπαρισσία.

Πρώτος Σταθμός: Η Αρχοντική Πύλος

Η μέρα μας ξεκίνησε με την άφιξη στην πανέμορφη Πύλο. Με το μοναδικό της χρώμα και την αύρα του Ιονίου, η Πύλος μας υποδέχτηκε για την πρωινή μας βόλτα. Οι μαθητές και οι καθηγητές περιηγήθηκαν:

  • Στην εμβληματική Κεντρική Πλατεία Τριών Ναυάρχων κάτω από τη σκιά των αιωνόβιων πλάτανων.
  • Στα γραφικά δρομάκια και την παραλία της Πύλου, απολαμβάνοντας τη θέα στον κόλπο του Ναβαρίνου.

Δεύτερος Σταθμός: Κυπαρισσία – Επίσκεψη στην Παράδοση

Το μεσημέρι συνεχίσαμε το ταξίδι μας προς την Κυπαρισσία. Αφού απολαύσαμε τη βόλτα μας στην κεντρική πλατεία και την παραλία της πόλης, η μέρα μας έκλεισε με τον πιο ενδιαφέροντα τρόπο.

Στις 4 το απόγευμα, επισκεφθήκαμε τον παραδοσιακό νερόμυλο με τον τίτλο «Ο Παλιός Νερόμυλος». Εκεί, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία:

  • Να γνωρίσουν από κοντά έναν πλήρως αναστηλωμένο ιστορικό χώρο.
  • Να μάθουν τη διαδικασία με την οποία άλεθαν το σιτάρι τα παλιότερα χρόνια, χρησιμοποιώντας τη δύναμη του νερού. Ήταν ένα βιωματικό μάθημα που μας έφερε σε επαφή με τις δυσκολίες αλλά και την εφευρετικότητα των ανθρώπων περασμένων εποχών.

Επιστροφή με Γεμάτες Αποσκευές

Η εκδρομή μας ολοκληρώθηκε με την επιστροφή στο Λάππα το βράδυ. Φύγαμε γεμάτοι νέες γνώσεις, εικόνες από τα πανέμορφα μεσσηνιακά τοπία και, πάνω απ’ όλα, με την χαρά της ομαδικότητας που προσφέρουν αυτές οι σχολικές εξορμήσεις.

Read more