Το σχολείο μας, με γνώμονα την ασφάλεια και την ορθή οδική συμπεριφορά των μαθητών μας, διοργάνωσε μια ιδιαίτερα σημαντική επιμορφωτική δράση για τους μαθητές της Β’ και Γ’ Γυμνασίου.
Σε μια εποχή όπου τα μέσα μικροκινητικότητας (όπως τα ηλεκτρικά πατίνια και τα ποδήλατα) κερδίζουν έδαφος στην καθημερινότητα των νέων, η ενημέρωση γύρω από τους κινδύνους και τους κανόνες είναι απαραίτητη.
Συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς»
Η δράση, διάρκειας δύο ωρών, πραγματοποιήθηκε από εκπρόσωπο του έγκριτου Ινστιτούτου «Πάνος Μυλωνάς», το οποίο πρωτοστατεί εδώ και χρόνια στην καλλιέργεια οδικής παιδείας στη χώρα μας.
Κεντρική εισηγήτρια ήταν η επιμορφώτρια κ. Γκαμπούρη Αφροδίτη, η οποία με αμεσότητα και παραστατικότητα παρουσίασε το πρόγραμμα με τίτλο:
«Μικρά Οχήματα, Μεγάλη Ευθύνη»
Θεματικές Ενότητες της Ενημέρωσης
Κατά τη διάρκεια του δίωρου, οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για:
- Τον σωστό τρόπο χρήσης των ηλεκτρικών πατινιών (e-scooters) και των ποδηλάτων.
- Τη σημασία της χρήσης κράνους και προστατευτικού εξοπλισμού.
- Την κατανόηση των οδικών κινδύνων και την τήρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
- Την υπευθυνότητα που πρέπει να δείχνουμε, όχι μόνο για τη δική μας προστασία, αλλά και για την ασφάλεια των γύρω μας.
Στόχος της Δράσης
Στόχος μας είναι οι μαθητές να αντιληφθούν ότι η ελευθερία που προσφέρει ένα μικρό όχημα συνοδεύεται πάντα από την ευθύνη του οδηγού. Η γνώση είναι το πρώτο βήμα για την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων και την οικοδόμηση μιας κουλτούρας σεβασμού στον δρόμο.
Ευχαριστούμε θερμά το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» και την κ. Γκαμπούρη για την εξαιρετική παρουσίαση και την πολύτιμη συνεισφορά τους στην εκπαίδευση των παιδιών μας.

